Esemény [Archívum]

20. Országos Marketing Konferencia


A közvetítés védett tartalmú, kérjük jelentkezzen be látogatóként!
Közvetítő elérhetősége: Magyar Marketing Szövetség



Közvetítő
Magyar Marketing Szövetség
Közvetítési időpontok
2010.11.03. 10:00 - 21:00
2010.11.04. 10:00 - 21:00
Téma
Konferencia
Eredeti méret
640 x 480


A KONFERENCIA PROGRAMJA


November 3. szerda:

09.00-tól Regisztráció

9:30 - 9:55 Prezentáció a Personal Best Kft. részéről a masszázs előnyeiről

10.10 - 12.00 Nyitó plenáris ülés

Megnyitó: - Tonk Emil alelnök

Előadások

12.00 - 13.00 Ebéd

13.00 - 15.30 1-3. Szekcióülés

1. szekció: Ember a marketingben - a stíluskommunikáció
Szekcióvezető: dr. Simon András

2. szekció: "We are the world. We are the children..." - online: in the line or The Line?
Szekcióvezető: Varga István

3. szekció: "Milyen a termék, ha magyar? Hazai gyártók termékpolitikája. Kiváló Áruk Fóruma?"
Szekcióvezető: dr. Fixler László

15.30 - 16.00 Kávészünet

16.00 - 18.30 4-6. szekciók

4. szekció: Turizmus-marketing - attrakciók, szolgáltatók és desztinációk kreatív megoldásai
Szekcióvezető: dr. Piskóti István

5. szekció: Hálózatokkal vagy nélkülük? Esély vagy lehetőség?
Szekcióvezető: Tonk Emil

6. szekció: A piacon kofát ajánló háziasszonyok "szájreklámjától" a twitterig, azaz élelmiszermarketing tegnap, ma, holnap. Fűszerezve a teljes magyar élelmiszeripart felemelni képes közösségi marketing lehetőségekkel.
Szekcióvezető: Pászti Balázs

20.00 - Az esti program: Fogadás

20.00 - 20.30 dr. Nyitrai Zsolt, Infokommunikációért felelős államtitkár Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
A kormányzat digitális stratégiája

20.30 - 21.30 Vacsora
21.30 - 22.00 Játék
22.00 - 22.30 Tombola
22.30 - 24.00 Közben zenekar, tánc



November 4. csütörtök:

08.30 - 9.30 MMSZ Elnökök Reggelije a beszélgetést vezeti: Tonk Emil alelnök
beszélgetőtársak: dr. Kandikó József, dr. Bíró Péter, Horváth Krisztina, Kozák Ákos

09.30 - 12.30 7-9. Szekciók

7. szekció: "Építő marketing"- Mire épülhet az elkövetkező évek kommunikációja az építőiparban
Szekcióvezető: Rajki Diána

8. szekció: Értékteremtés magyar módra - jellemző márkaépítési tendenciák a magyar piacon
Szekcióvezető: Stróbel Klára

9. szekció: Zöld megoldások napjaink marketing-kommunikációjában
Szekcióvezető: Pásztor Zsuzsa

12.30 - 13.00 Kávészünet

13.00 - 15.00 Záró plenáris ülés

- szekcióvezetők összefoglalója
- Bodrogai Ferenc, a Forest - Papír Kft. igazgatója - Egy magyar vállalkozás sikere, a Forest - Papír története
- Kozák Ákos - elnök MMSZ, ügyvezető igazgató, GfK Hungária Piackutató Kft., az MMSZ tervei és zárszó

15.00- Ebéd





Közvetítéseink

Naptár

  2014. augusztus  
HKSzeCsPSzoV
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
2KAL Informatika, LiveSite © 2014.